Tråd: Nettdating!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-07, 23:21   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

De matchtestene er bare piss. Ok, man kan gjerne se hvem som har samme politisk ståsted, hvem som røyker/ikke røyker, men hallo; de tingene kan man faktisk finne ut via samtale. Faktisk vil jeg påstå at slike tester trekker ned, for da kan man gå glipp av et menneske man ville falt for basert på en søyle som ikke har riktig høyde.

Du har et godt poeng Sitron, men jeg synes ikke de er bare piss (da går jeg ut i fra at de er litt mer dekkende enn akkurat de overfladiske eksemplene dine, -at det faktisk er personlighetstester). Også synes jeg det er et poeng at det forplikter mer når det kommer penger med i bildet (seriøsitet), samt at jeg innbiller meg at jeg på den måten vil komme klar "de desperates kjøttmarked".

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat