Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-09, 14:47   #46
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mye galt kan en FRP-regjering gjøre?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nettopp. Hadde det ikke vært bedre å ikke slippe ham til i utgangspunktet?

Definitivt.

Det er en del ting FrP kan utrette uten å ta det gjennom stortinget først, så de kan få gjort mer en nok ugang på kort tid. Jeg er ganske sikker på at om de skulle komme i en posisjon der de kan danne mindretallsregjering, ville de satser på en "100dagersregjering". Da får de muligheten til å bruke all sin tid til å gjøre om på vedtak som ikke trenger godkjenning i stortinget, og som kan gjøre uopprettelig skade for sosialdemokratiet mange er så glade i (jeg f.eks.), for så å bli kastet etter kort tid. Konsekvensene av dette kan bli større enn det man kanskje venter.

Usj, jeg kjenner en indre trang til å flytte ut av landet om FrP skal sitte i regjering. Jeg vil ikke bo i ett land der det finnes så mange mennesker som ikke evner å se lengre enn sin egen nese. Vi som bor her har vunnet i livets lotteri, men alt FrP og deres velgere vil fokusere på er banale, smålige ting som alkoholavgift og bompenger

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat