Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-09, 15:59   #57
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mye galt kan en FRP-regjering gjøre?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Mener å huske en viss minister som satte ministerposten sin på at det skulle innføres gratis skolemat, for eksempel.

Hvem var det som sa dette?

Jeg vet at Kristin Halvorsen gikk til valg på full barnehagedekning, men å ofre ministerposten sin på gratis skolemat (det var vel skolefrukt, var det ikke?) når hun visste at de to samarbeidende partiene ikke ønsket gratis skolemat høres i beste fall snodig ut. Jeg har de siste årene hørt stadig gnåling om skolematen til SV som aldri ble noe av, og jeg synes det vitner om at man ikke har skjønt konsekvensen av flerpartiregjeringer. En får aldri sett et partis politikk og vyer i sin helhet utprøvd på ordentlig.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat