Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-08, 07:49   #14
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Jeg vil bare minne dere på noe viktig

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tror ikke man skjønner hvor lite synlig man er i mørket før man får lappen og blir potensiell drapsmann selv. Jeg er livredd for å kjøre på kveld og natt når det er mørkt, for ofte er det så dårlig/ingen belysning og man ser virkelig ikke en dritt! Jeg kjører i sneglefart mot hvert overgangsfelt, men ting kan jo skje andre steder enn der.
Nei, det er rett og slett kjempeskummelt!

Ja, det kan det. De veiene jeg kjører hjem fra jobb hver kveld i 22.30 tiden er delevis UTEN lys, det er i utgangspunktet liten plass til to biler og det er 60 og 80 sone. Ønsker man å ferdes der i mørket så MÅ man forstå såpass at man tar på seg refleks..
Hun damen i går hadde verken på sko, jakke ol heller. Men jeg hadde nettopp skrudd av fjernlyset pga en møtende bil også, tror du jeg blendet henne med STOR vilje elller? Hun flyttet seg faktisk litt ut i veikanten også.

Jeg synes muligens at politiet burde kontrollere dette, på lik linje med farten på slike veier. Selv om det koster endel, så koster det antagelig samfunnet mere om ett menneske blir drept eller alvorlig skadd på pga manglede refleks. (og IQ).

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat