Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-20, 23:41   #13
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stoff - jeg må ha stoff!

Jeg går meg litt bort på Rainbow og finner liksom ikke skogen for bare trær for å være ærlig
Men jeg kjøper jo alltid noe når jeg er innom dag.

Lillestrøm sysenter - der finner jeg alltid mye fint Og den bittelille garn/stoffbutikken i <et tettsted nær deg, vestover>, ved siden av symaskinbutikken. Hun har ikke så mye, og det hun har er DYRT men fint.
Og stoff og stil selvsagt, men jeg synes uvalget av tilbehør er så tamt der. (der er lillestrøm sysenter knallbra)

Jeg har masse mønstre forøvrig, og abonnerer på Burda. Sånn hvis du har lyst til å ta en titt

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat