Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-17, 00:44   #70
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Er godt utstyrt på servisefronten, har spart og fått i gaver og gjort noen gode dødsbokjøp.

Men ellers er det ikke mye som matcher på håndklær og sengetøy og sånt. Og jeg har altfor mye ting og tang, selv om jeg har blitt skilt og delt ting i to og syntes jeg var kjempeflink til å kaste, sortere og selge unna da jeg flyttet nettopp. Skulle gjerne hatt et bedre utviklet ryddegen.

Tror forøvrig jeg kanskje har en liten fetish for fint servise, så jeg må innrømme at en bra ting med å bli skilt og å dele opp boet i to, var at jeg da kunne kjøpe noe nytt. Men nå er jeg tilbake der at jeg har mer enn nok.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat