Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-17, 20:19   #56
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

De jeg kjøpte i dag kostet 79 kr. På BR leker. Og en søt liten krukke med god sjokolade til den ene venninnen, som visstnok har sagt at hun ikke er interessert i squishies. Men nå måtte den plutselig omgiftes til en av storesøsteras guttevenner (som tidligere nevnt bytter hun bare gave med jentene, men så dukka det likevel opp en gave fra en av guttungene), som i tillegg reiser bort direkte etter skolen i morgen, så da ble det plutselig behov for en gave til der. Jeg har virkelig mistet oversikt over hvor mange hun gir til. Hun bruker av egne penger i tillegg til det hun har fått av meg, og nå vet jeg ikke lenger hvor mange hun har kjøpt til. Men det kan neppe koste noe særlig over 50 kr for hver gave, for hun sa hun hadde brukt 450 kr inkludert en lakserull på bondens marked, som hun spiste, og hun har sikkert kjøpt minst 8 gaver, trolig flere. Tror veldig mye er kjøpt på Nille.

Anyway, nå må jeg altså da finne en annen gave til hun som egentlig skulle få sjokoladen. Je je, fortsatt noen dager igjen.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat