Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-22, 16:39   #35
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Så utrolig fin tråd og ide. Her må jeg hive meg på.

Dag 1. Menneske i livet mitt:
Det må bli kjæresten. At han for snart 4 år skulle komme inn i livene våre, og ta alt på strak arm, jeg trodde ikke at den personen fantes. Og jeg husker veldig godt første møtet, hvor jeg prøvde å skremme livskiten av mannen, for jeg tenkte at takler han ikke å høre hvordan ting er, ja da er det ingenting å bygge på.
Men han tok alt med knusende ro, og det har han fortsatt med. Og bare det forholdet han og Lillesøster har. Han greier alltid å dra henne ut av dårlig humør, og han skjemmer bort ungene etter noter.
Han gidder å kjøre innom kinaresturanten etter rekechips til Storebror, det er en sånn ting som jeg bare ikke gidder. Han plukker med Litago til Lillesøster, eller sånn brød som Storebror spiser. Slike småting.
Han er skikkelig hverdagshelt, men han står også støtt når det stormer, og tar ting med knusende ro.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat