Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-22, 16:44   #36
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Minne fra barndommen:

Når jeg skal snakke om minner fra barndommen, så drar jeg som oftest frem mormor. Men nå i dag skal jeg ta frem morfar. For han var jo der han også, hele tiden. Nå tenkte jeg egentlig å skrive om en sparktur, en 1 nyttårsdag, i racerfart ned Ulvebakken, men så kom jeg på Lofotenturen, og den eneste gangen jeg har vært skikkelig sint på morfar. Jeg var visst eitrende forbanna, satte hendene i sida og sa "Din APEKATT" Hva hadde stakkars morfar gjort galt?
Jo, vi var ikke enige om det lille bordet i campinghytta skulle brukes til å legge kabal, eller til å skifte på dukka mi. Morfar mente nok at den dukka kunne enten vente, eller skiftest på andre steder, som gulvet, senga, ja campingbordet ute liksom. Jeg mente at babyen, Alexander Stephen Jonas Ketil måtte skiftes på INNE (det regnet), og NÅ (han hadde jo tisset seg ut).

Resultatet? Mormor var på min side, og morfar måtte ta med kabalen på trappa. Det var tak der da, så han overlevde nok, med kaffekoppen og sigaretten.
Og dukka fikk ny bleie.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat