Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-06, 19:19   #18
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Vel, nå har jeg den hengende i stuen her da, så mitt svar må jo bli at den er fantastisk. Men enig med Joma i at det må være originalen. Jeg har den ikke i perlemor, men i krom. Den lager så fin musikk i stuen... Den plinger og dingler. Den er jo spesiell, veldig spesiell, så det er trist at så mange kjøper den. Men jeg kan ikke klage - jeg er jo en av de. (Originalen koster for øvrig ca 7500, og ikke 1700. Så det er nok en kopi du har funnet deg.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat