Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-06, 13:07   #14
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farger i stuen

Her har vi møbler som jeg godt kunne tenke meg å bytte ut, nye gardiner skulle jeg også hatt. Så akkurat der blir det ikke så mye bytting og forandringer.
Og sofaen er en gammel stygg i mange farger, så jeg tror ikke den ville gjordt seg med puter i alle mulig farger.

Men jeg bytter litt farger på stearinlys og duker, iallefall i spisestuekroken.

Her er spisestua fotografert i fjor høst, men den ser nokså lik ut i år. Har fått frem den oransje pynten. Ellers blir det jo litt rødt og nisser til jul, eplegrønt/limegrønt på våren og lyseblått på sommeren. (og det er dessverre furuh..... som dominerer hos oss enda)





Og her er resten av stua:









Den røde treningsmatta til minsten og vogga er ikke i stua lenger.
Fargen på veggene har jeg glemt hva heter , noe eggeskall eller krem.
Har lyst på nye møbler i bjørk. Og enten mørk grå stoff sofa eller sort skinn.
Men kanskje en dag......
Har også lyst til å male hele peisen hvit, men får ikke mannen med på det..grrr

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat