Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-06, 23:03   #14
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken farge skal jeg velge på sofaen ?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hva med sofa i lyst skinn?

Har en lys buesofa i skinn i butikken, men mannen vil selvsakt ikke ha bue eller da.
Er foresten vanskelig å få tak i skinnsofaer i lyst skinn, mange produsenter har sluttet å lage det fordi de fikk mange reklamasjoner på det.
Han har også en lys stoffsofa 2+3 i butikken, kjempe god å sitte i, litt grovt slitesterkt stoff, vi kunne nå hatt den sa han, men fargen var ikke aktuell hos oss så lenge vi hadde unger.
Den i lyst microfiber som han hadde i butikken solgte han den siste av i dag, og det er lang ventetid for å få flere, (6 uker, er for lenge for meg nå) den likte han også, og han sa at hadde han enda vist at jeg ville ha den.
Kan jo bestille en og heller låne en brukt en fra butikken så lenge.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat