Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-06, 22:22   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Førstedesemberpyntetråd

Men Gaiapaia, det er vel bare å sette igang med julepyntingen nå med en gang! I morgen er 1. desember, og Snupp har garantert forventninger til både det ene og det andre idet han står opp i morgen.

Her kommer de første bildene fra meg.

De to første bildene er pynt til treet som jeg fikk i posten i dag. Har lett lenge etter slike grønne kuler. Jeg er nemlig en smule inspirert av Mikke Mus' juletre i de tegnefilmene som går på julaften. Han har nemlig kuler i alle mulige farger, og det er så fint.

Deretter følger bilde av adventstaken min, som jeg er veldig begeistret for. Og miniputtreet med de morsomme kulene. Og så er det stjernene i vinduet da, som er f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-e for små barn som går forbi huset vårt.

Utendørsbelysningen ble knallkul, men umulig å ta bilde av. Ble veldig rart. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det til.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0295.JPG (55,0 KB, 32 visninger)
Filtype: jpg IMG_0296.JPG (56,9 KB, 24 visninger)
Filtype: jpg IMG_0299.JPG (48,7 KB, 33 visninger)
Filtype: jpg IMG_0302.JPG (42,8 KB, 36 visninger)
Filtype: jpg IMG_0311.JPG (50,1 KB, 42 visninger)
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat