Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-06, 00:11   #10
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye hyller på stua

Det ble Billy. Og her er de ferdige hyllene:


Valgte seks hvite 40-hyller (måtte tre bomturer til Ikea før de endelig hadde de på lager den 4. gangen) og en rød CD-hylle i midten (Benno). Har også kjøpt topphylle, go glassdører og noen glassplater til krystallglassene som nå har blitt flyttet fra vitrineskapet vi hadde i innhukket som vi nå har tettet igjen med veggen med Billy hyller. Vi flyttet skjenken til langveggen vi hadde Bondehyller på før. Syntes det ble mye bedre. Og vi fikk plass til alle bøkene, og noen hyller igjen til ting og tang og flere bøker...

Her er et bilde fra siden med skjenken. Har ikke fått hengt opp maleriene enda, og har planer om å kjøpe nye lamper til skjenken.


Vitrineskapet jeg tidligere hadde krystallglassene i har jeg flyttet og gjort om til hatteskap. Jeg elsker hatter og sparer på både brukbare og litt mindre brukbare hatter. Har har tre hatter fått plass. En karnevalshatt fra Venezia med tilhørende masker (kjøpt på bryllupsreisen vår), en hatt fra Paris som jeg bruker innimellom og en safarihatt som mannen har kjøpt i Zambia, i spedd litt Afrika-souvenirer.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat