Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-06, 09:01   #19
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Slik det ser ut nå så blir det veldig trangt mellom øyen din og koketoppen - det blir vanskelig å passere mens det røres i gryter. Jeg liker også å ha plass på begge sider av vasken - i tillegg liker jeg å ha benkeplass i umiddelbar nærhet til kjøleskapet - slik at jeg kan la handleposene stå der mens jeg flytter inn i kjøleskapet.

Hvor er oppvaskmaskinen?

Oppvaskmaskinen er rett ved kjøleskapet. Den står der også i dag. Vasken vedsidenav den igjen og så komfyren. Dette pga det er slik i dag. Vet ikke hvordan det er å flytte på ventilatoren. Må spørre mannen. Det blir litt benkeplass ved kjøleskapet siden oppvaskmaskinen står der. Men det er lite plass mellom vask og komfyr ja.. hm...

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat