Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-18, 12:50   #46
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.498
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg lurer også på om de som har tracking også på mannen med hånden på hjertet kan si at det hadde vært 100% greit og at de ikke hadde lurt på hvorfor eller hatt det minste snev av behov for å spørre om hvorfor om mannen (eller tenåringen) plutselig hadde slått det av eller sagt at han ikke vil trackes mer. Selv om man i teorien er enige om at det er frivillig og greit om det slås av har jeg vanskelig for å tro at det i praksis ikke ville medført noen tanker og spørsmål om hvorfor. Og det vet den andre også at det hadde blitt og derfor blir det faktisk ikke et fullstendig fritt valg likevel.


Det hadde vært helt uproblematisk. Han hadde kommet hjem til kald middag, eller vi måtte ringtes istedetfor å se hvor den andre er i sentrum eller lignende. Mannen kan koble iphone opp mot jobbid-en sin om han så ønsker, men gjør det ikke.


Altså, jeg hadde jo ikke TVUNGET noen til å bli tracket, det får da være grenser. Småtassene gjelder ikke, som nevnt i innlegg over. De får finne seg i det ei stund til.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat