Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-06, 10:07   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det også ekstremt ille. Jeg tror mange foreldre rett og slett går med skylapper. "Min unge er ikke sånn", tenker de. Eller så er de redde for å gjøre seg til uvenn med barna, ja mange er faktisk det. De er for mye "venninne/kamerat" med barna sine enn det de er "foreldre".

Nå vet jeg ikke hvordan det er å ha en tenåring i hus, jeg var jo ikke akkurat et gulleple selv i den alderen, så mamma hadde litt av hvert å stri med. Men jeg tror åpenhet, gjensidig respekt og kommunikasjon er alfa omega når det kommer til oppdragelse av barn. Jeg ønsker ikke at mine barn skal være redde for å snakke med meg, jeg håper vi kan ha et veldig åpent forhold og at de respekterer meg like mye som jeg vil respektere dem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat