Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-11, 19:51   #103
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har ekstremt sjelden opplevd bhg tur til utlandet. Det er mer normalt i lærerlivet tror jeg.

Det tror jeg ikke. Jeg var en gang på Os i 2002. Og det er vel det.
Nå er jeg for øvrig ikke noen stor tilhenger av at lærere bruker noen hundre tusen av budsjettet for å reise på kurs i ytlandet annethvert år. Jeg mener det sender litt feil signaler i forhold til at skolene veldig ofte ikke har har råd til viktige ting som spesialundervisning, videretudanning og vikarer. Ikke at vi ikke fortjener det like mye som andre yrkesgrupper, det gjør vi absolutt, men gitt dagens øk. situasjon, synes jeg ikke det lar seg forsvare.

Og så facineres jeg over de som synes det er lettere å akseptere at barnehagen er stengt pga avspasering, ikke pga planlegging. Poenget er jo at det er satt av et visst antall dager i året (5?) som skal brukes til dette, det må da vel være knekkende likegyldig om det egentlig planlegges lørdag og torsdag kveld i stedenfor. : oppgitt:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat