Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-17, 16:46   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Russefeiring anno 2017, hvordan ser fremtiden ut?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg føler også at jeg gjør mitt. Eller jeg forsøker i hvert fall. Men jeg er litt mindre sikker enn deg på at jeg lykkes.

Det gjenstår jo å se, min eldste er bare fjorten ennå. Men om han ender opp som en busstulling skal det ikke være med hans mors velsignelse "fordi gutter er gutter" i hvert fall.

Guava: Bussene er dyre, ungene jobber mye fra første klasse i videregående for å få råd (og da lærer de seg jo så god økonomistyring vettu), og det er påtagelig mange flere busser i de pengesterke strøkene i Oslo enn i de fattigere bydelene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat