Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-17, 11:08   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Russefeiring anno 2017, hvordan ser fremtiden ut?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg trodde russebusser var vanlig over hele landet nå, jeg. Her har de ihvertfall rullet i mange år. Jeg ble så glad da jeg leste at detikke var busser på Oslo katedralskole i år. Jeg håper det er en trend som sprer seg fort.

Det jeg synes eg skremmende er hvor fort man tillater mer av seg selv og andre bare fordi man er i en gruppe. Jeg er ganske sikker på at foreldrene tip gutttene i artikkelen også vil si de har gjort sitt for å oppdra dugandes folk. Men når gruppedynamikkrnd slår inn er det lettest å følge med. Jeg tror mange har en flau smak dagen derpå.

Sikkert, men det mangler heller ikke på uttalelser fra foreldre på at unga må jo få ha det gøy, foreldrerulling og "joda den russelåten hadde kanskje litt stygge ord men det er det jo mye musikk som har".

Det er for øvrig det der med å klare å stå i mot gruppedynamikk jeg tror det nesten er aller viktigst å fokusere på.

Ja, og hvordan man kan unngå å voldta, da. Det er jo også greit å være klar over.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat