Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-19, 11:14   #153
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Heimebane?

Jeg er jo veldig glad i fotball og har kanskje en høyere toleranse enn de fleste på den tematikken, men jeg synes jo i veldig liten grad at serien handler om det. Faktisk var jeg på foredrag hvor manusforfatteren nevnte at hun hater fotball. Det er rammen, egentlig er det jo en dramaserie som tar opp ulike temaer og problemstillinger.

Jeg ble litt letta over at søndagens episode ikke var så hinsides som uka før, men synes jo virkelig serien har tapt seg nå til sesong 2. Jeg kommer til å følge med på resten, men jeg er ikke så begeistret som jeg var i forrige runde.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat