Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-18, 21:34   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å bo og leve i sus og dus i Santa Monica og London er kjempedyrt. Å leve der uten å leve i sus og dus også. Også når noen sponser champisen din. Og om man velger å være i sfæren "jeg er så kjent at folk spanderer lyx-greier på meg", så velger du også å leve med oppmerksomhet.

Ja, jeg skrev da ikke noe annet?

Champagne var et tilfeldig valgt eksempel. Disse "influencerne" blir sponsa fra topp til tå, betalt for å møte opp på fester og konserter for å bli tatt bilde av, betalt for det meste som kan gi klikk og billettsalg egentlig.

Det at jeg skriver det betyr ikke at jeg ikke er klar over at det er en dyr livsstil. Eller at jeg mener at de ikke velger offentligheten selv.

Det var kun basert på digresjonen om det er våre skattepenger som betaler for festen, lissom. Det kan godt hende, men det er ikke sikkert det er en spesielt stor post på apanasjebudsjettet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat