Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-18, 11:10   #49
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi forutsetter at klimaforskerne har rett...

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det kan sikkert føles sånn for noen, men det har da vitterlig med innstilling å gjøre tenker jeg. Men jeg tror ikke noe på at man må reise for å ha et godt liv.

Jeg skjønner at jeg må gjøre noe med min egen innstilling, men for meg er det et stort tap av vi ikke har økonomi til å reise til utlandet som vi kunne før. Jeg klarer ikke å være fornøyd med å bare reise kortreist. Men som sagt, jeg må jobbe med meg selv. For det ser uansett ikke ut som vi kommer til å få økonomi til å reise langt med fly på ferie noen gang igjen. Jeg må lære meg å se det fine i andre typer ferier også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat