Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-18, 16:46   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby som roper i vognen

Det går veldig fint an å føle seg trygg og ivaretatt og få masse oppmerksomhet i vogn, og uten å måtte bæres rundt hele tiden, altså. Mine unger har kost seg i vogna og verken de eller jeg har hatt behov for mye bæring, men det er jo sikkert litt hva de blir vant til også. Bare for å nyansere litt, med uttrykk som «tvinge gjennom vognbruk» hørtes det jo nærmest ut som vogn er barnemishandling.

Må legge til at jeg hadde vogner med barnet mot meg, kan godt forstå at de kan føle seg litt ensomme i vogn der de ikke ser den som triller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat