1. Panserhjerte av Jo Nesbø. Litt treg innimellom, men Jo er jo Jo. 2. Hjemkomsten av Victoria Hislop. Denne var nydelig! 3. Spilt blod av Åsa Larsson. Heilt grei krim. Ingen pageturner.