Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-07, 12:00   #1
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommunevalg vs. stortingsvalg

Under et kommunevalg mener jeg at man må se på hva de forskjellige partiene vil gjøre for nettopp DIN kommune, og jeg mener også at man da kan velge et annet parti enn det man velger i et stortingsvalg.

Selv har jeg et parti som jeg stemmer på ved stortingsvalg, men jeg vurderer nå å stemme et annet parti i kommunevalget. Hvorfor? Fordi partiet "mitt" ikke har så mange saker eller forslag her i min kommune, og det er andre partier jeg føler jobber mer aktivt og virkelig gjør en forskjell for oss innbyggere.

Så hva stemmer du? Holder du deg til ett parti, eller kan du sjonglere litt?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat