Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-21, 23:41   #14
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.182
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan nå ut til sårbare familier?

Jeg jobber litt mot den samme målgruppen, og mine tips er å få innpass og noen få minutter på planleggingsdager og kursdager hos bestillerkontoret i kommunen, helsesykepleierer, team/trinnledere i skolen, prestetjeneste, sosionomtjeneste i kommunen, kirkens bymisjon, Røde Kors

Min erfaring er at markedsføring via SoMe, nyhetsbrev og andre generelle kanaler har svært begrenset effekt. Man trenger noen få minutter ansikt til ansikt med de menneske e som står i menneskemøtene med disse sårbare.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat