Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-22, 16:32   #13
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg har sett endel sånn videoer på IG og grer forsiktig gjennom krøllene underfra og opp i klissvått hår etter jeg har tatt i leave in conditioner foam, rister det for å få det løsnet fra hverandre og så scruncher opp med curling cream. Så inn i turban.

Det er en krølledame på Tiktok som har et voldsomt regime for å få frem krøllene sine, og jeg har lignende hår, men jeg orker virkelig ikke å stå over badekaret med hodet i en skål.

Men plopping med t-skjorte funker på et vis, jeg gjorde det en del tidligere. Nå blir det ofte hårføner med diffuser.

Litt sånn: (er ikke henne jeg har sett på Tiktok)


(Kilde: youtube.com)

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat