Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-13, 21:13   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

London - helt alene!

Jeg skal til London i januar og får 2 dager der - helt alene. (Før 4 dager med jobb.)

Jeg har ikke vært i London mer enn en dag tidligere i mitt liv, så jeg vet ikke frem og bak på byen. Hva tar jeg meg til? Og hvor kaldt er det der i januar? Jeg tror ikke økonomien tillater ekstremt mye shopping, men litt må jeg vel få til. Dessuten flyr jeg med Ryanair så jeg må vekte shoppingen grundig. Madam Tussaud har jeg vært i, både London, Amsterdam og New York, så akkurat det føler jeg ikke noe stort behov for.

Er det slike avstander i London at man liksom bare kan rusle rundt i sentrum, så får man sett de mest kjente tingene, Big Ben og sånn? Eller er det kjekt med en sightseeing-buss?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat