Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-13, 11:57   #16
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lege Berit Nordstrands foredrag om sunn og ren mat

Opprinnelig lagt inn av Joy Stark, her.

Jeg har ingen mulighet for kjøkkenhage her vi bor nå så derfor gjør jeg ikke noe med drømmen nå. Jeg skal prøve meg på å dyrke urter, agurk og tomater i potter. Håper jeg får det til, jeg har aldri prøvd meg på sånt før.

Jeg drømmer vel om litt mer enn bare en liten kjøkkenhage har jeg kommet frem til. Dette er noe som har vokst frem de siste årene. Jeg kunne godt tenkt meg et lite lite småbruk der jeg kan dyrke mye selv og ha høner. Hente melk hos nærmeste bonde og få kjøttet ubehandlet rett fra slaktern, spise selvfisket fersk fisk. Det er en skikkelig bondekjerring inni meg som kjemper for å komme ut Mannen ser poenget mitt og er forsåvidt enig men han deler ikke helt drømmen med meg - enda, jeg jobber iherdig for at han skal bli enig med meg.

Følger du frajordtilbord.no og de andre bloggerne i Facebookgruppen Wicked Mums?

Opprinnelig lagt inn av Joy Stark, her.

Nooria lager du en egen kjøkkenhage tråd med bilder til oss? Jeg vil gjerne se hva du dyrker!

Jeg har ikke så mye å dele enda, men det kommer. Jeg kommer nok også til å dele på bloggen min.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat