Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-18, 22:44   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med Chili Fri data abonnement?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Mine tenåringer har dette. De er veldig godt fornøyd, så det må bety at de alltid har god dekning. . Jeg vurderer det for meg selv, for det er et rimelig alternativ om man ønsker ganske mye data.

De har sagt at appen ikke fungerer. Nå har det akkurat kommet en ny, jeg vet ikke om de har prøvd den ut enda.

Noe spesielt du tenkte på?

Mest i forhold til at det funker som det skal. Har hørt at kundeservice er en lang affære hvis man skulle behøve det. Men det er sjelden vi (og i hvert fall ikke de) har bruk for. Nå så fordeles kvote (1GB) hver uke og det begrenser bruken deres, og er administrasjon for driftsavdelingen i huset Hadde vært veldig greit å slippe det. De er mye ute av huset, spesielt eldste, og mellomste ser mye YouTube, Netflix, Viaplay etc. Så kunne vært veldig greit. Men forutsetter jo at det er smooth sailings driftsmessig, men det høres jo storveis ut at barna deres er fornøyde

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat