Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-21, 00:26   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med hagemøbler fra Hageland?

Da har jeg fått sjekket sofaen fra Hageland og putene er i olefin, så da skal de være lysekte, solide og såle en skur. Mannen ønsker ikke to 3-setere, og vil heller ha en 3-seter og to stoler. Og jeg ser egentlig den tankegangen. Det gir en fin fleksibilitet. Men det finnes ingen stoler tilhørende denne vakre sofaen. Ei heller noen andre sofagrupper jeg kan tenke meg, rett og slett fordi armlenene ikke er brukenes til å lene seg mot - stolene hakket enda verre på det området. Jeg sitter uhyre sjelden med bena ned - jeg er typen som alltid fikk spørsmål fra eksamensvaktene under eksamen "nææ, driver du med yoga?!"
Anywho, så har vi funnet noen stoler som har samme farge, men ikke lik stil. Jeg tenker allikevel at det kan gå. De kommer ikke alltid til å stå sammen. Vi har en stor terrasse, og jeg måtte minne mannen på at vi i fjor snakket varmt om behovet for noen stoler å virkelig slappe av i i kveldssolen. Så de kan fint dekke begge behov. Jeg er litt opptatt av å ikke overmøbelere. Vi kan ikke sitte mange steder på en gang liksom

Så synes dere dette kan funke eller blir det kræsj?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat