Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-16, 18:42   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Massasjeapparat som funker og ikke koster en fot og en arm?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har prøvesittet mange slike og jeg syns ikke de man sitter på ikke gir noen spesiell effekt, om jeg skal være ærlig.

Gavekort hos god massør?

Det var gavekort jeg først tenkte på da den aktuelle dagen ikke gikk, men så er jo det som sagt én gang og ferdig, mens et massasjeapparat kan han jo bruke i årevis når han selv vil. Om det funker bra, vel og merke. Hva med sånne massasjeputer man sitter inntil, sånne med "fingre" som knar og masserer? Er det noe, mon tro?
Fant også en "koserobot" som går over hele kroppen og masserer, haha. Den ønsker JEG meg! Han må ha noe kraftigere, tenker jeg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat