Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 16:02   #13
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: Forventes det at alle undommer har ski?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Eh ... jeg hatet å løpe i gymtimene, men slapp ikke unna det akkurat. Er ikke det litt av det samme?

Litt, men ikke helt, synes jeg. Jeg ville ikke latt en unge slippe unna et noenlunde fornuftig eller gjennomførbart undervisningsopplegg. Men jeg synes ikke det å velge mellom å gå 7 km på ski eller 12,5 km på ski er et fornuftig eller gjennomførbart opplegg for en unge som hverken kan gå på ski, vil gå på ski eller har ski. Og jeg ser ingen potensielle gode effekter (sosiale, mestringsmessige eller annet) av det heller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat