Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-18, 14:59   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er Gorenje et ok merke?

Komfyren vår har egentlig vært moden for utskifting en stund, men nå er termostaten på stekeovnene helt på bærtur og stopper ikke oppvarming når det er nådd ønsket temperatur. Så eneste innstilling som fungerer er full guffe og det er ganske få ting som skal stekes på 300 grader.

Litt begrenset budsjett, så vi har slått fra oss induksjon og porylose. Tenker vi skal pusse opp kjøkkenet om noen år og da skal vi uansett ha innebygde hvitevarer. Varmluft og grillelement vil jeg ha. Men nå står vi mellom litt enklere modeller fra merker som electrolux og siemens og modeller med litt flere funksjoner fra f.eks. gorenje. Men kjenner jeg er litt skeptisk, samtidig som det er funksjoner jeg gjerne vil ha.

Hva ville dere gjort?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat