Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-18, 16:51   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning i konfirmasjon?

Jeg hadde planlagt Kahoot, men det utgikk med høye kneløft, da vi holdt konfirmasjonen et sted uten mobildekning og uten internett.

Dermed ble det god gammeldags analog quiz 20 spørsmål, hvor 10 dreide seg om året konfirmanten ble født og 10 dreide seg om konfirmanten sjøl. (Guttungen ville det slik, for han ville være med på quizen sjøl.)

Jeg hadde dikta en kort og rar sang til konfirmanten, den sang vi før vi begynte spise, og det var eneste sangen. Bestefar hadde skrevet er morsomt dikt om konfirmanten som bestemor leste opp. Talen fra oss foreldrene ble holdt mens vi viste bilder fra konfirmantens liv, som illustrerte tingene vi nevnte.

Konfirmanten sjøl var strålende fornøyd med dagen, så da antar jeg vi gjorde det meste rett.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat