Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-19, 00:07   #35
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.514
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Jeg har ikke sett videoen (jeg får mareritt). Men jeg tenker at media kan gjøre ganske mange grep for å gjøre en slik film OK å vise.
Nærbilder med latter er VELDIG langt unna hva som er OK. Men de kunne fjernet lyden og tatt ned kvaliteten mange hakk feks. For filmen i seg selv kan godt ha nyhetsverdi. Men da må den vises uten å vise gjerningsmann og offer på en slik måte at det er invaderende.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat