Tråd: Passbilde
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-08, 22:00   #11
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passbilde

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er veldig mange vanlige fotobutikker som tar passbilde, de bør ha oversikt over hva som trengs, og det er fort unnagjort.

Bare styr unna Majorstuen Politikammer. Jeg hadde "teknisk godkjente" bilder tatt hos FotoKnudsen av begge (puddingen var ikke to engang, så det var et h****** å få tatt bildene) - 2 sett av hver unge. Jeg hadde printet ut kravene fra politiets pass-nettsider, og fotografen var erfaren og kjempeflink og enig med meg at bildene var bra nok.

Men nei. Flisespikkeren i luken nektet å godkjenne dem, og vi måtte ta nye i automaten der. Fordi storesøster hadde en synlig hårspenne i håret, og fordi puddingen ikke så 100% rett inn i kameraet. Selv ikke de fra egen automat godkjente hun første gang, så vi måtte ta enda nye. Endte opp med å bruke nesten 500 kr i bilder. Og de siste - som hun godkjente - så puddingen enda skjevere inn i kameraet. Konklusjon: Det er de ansatte der som har inntektene av fotoboksen. Jeg vedder MYE på det!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat