Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-09, 21:18   #17
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Men det sitter jo en haug med andre folk i disse fengslene også? De må jo være der de, skal nasjonalitet avgjøre soningsforhold? Ikke vet jeg.

Næh, når nordmenn blir utsatt for brudd på menneskerettigheter og whatnot synes jeg jo vi skal blande oss. Men vi kan ikke kreve noe på vegne av en svenske, det må Sverige gjøre.

Vi hadde en sak i India på nittitallet hvor en nordmann satt mange år i fengsel for smugling. Grusomme forhold, og det ble jobbet lenge for å få ham utlevert. De klarte det til slutt, men det tok maaange år. Det var jo ikke slik at han ikke hadde gjort noe dumt. Men det betyr jo ikke at man fortjener å dø (som ville blitt utfallet om han ikke til slutt slapp unna), og da synes jeg ikke det er rart at fedrelandet prøver å hjelpe til.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat