Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-18, 10:48   #15
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Er dette greit?] Håndhilser ikke på kvinner

Det er selvsagt, synes jeg, ikke greit. Lurer på om Lippestad og de andre som synes dette er greit, ville synes det var like greit dersom man, av en eller annen snål grunn, nektet å håndhilse på en annen gruppe som homofile, mørkhudede, kristne e.l. Jeg tror jamen pipa hadde fått en ganske annen lyd...Diskriminering skal ikke aksepteres uansett årsak.

Jeg har også truffet noen få slike muslimske fundamentalister i jobbsammenheng, de håndhilste på mine mannlige kollegaer, men ikke på meg. De forklarte hvorfor, men det var allikevel en litt kjip opplevelse. De var da fra muslimske land, ikke norske.

Generelt tenker jeg at religion må være en privatsak. Om man ikke klarer det, må man finne seg yrker det det ikke forventes at man må gjøre handlinger som strider mot sin religiøse overbevisning.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat