Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-18, 14:16   #17
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem drepte Birgitte?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg reagerte på et utsagn fra far til fetter. Denne gutten var tatt for blotting og beføling av yngre jenter i idrettshall og langs skolevei ved en rekke anledninger, hvorpå far hevdet at alle gutter på Karmøysund runket i offentlighet ved 16 års alder, jeg syntes det er uheldig å normalisere og bagatellisere slike handlinger. Men er enig at det er et langt steg fra blotting til voldtekt og drap. For meg er ikke slike handlinger normalt og kan til dels forstå at man oppnår mistro ved slike handlinger.

Eg syns han bikka med den uttalelsen. Det er vanlig å onanere men ikkje å "onanere langs vegane". Den kunne han spart seg.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat