Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-18, 10:45   #9
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Operasjon Dagsverk - boikott eller ei?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette er ikke fordekt jødehat. Det er sympati og engasjement for palestinere som lever i en veldig vanskelig situasjon.

Det må være lov til å være sterkt kritisk til statens Israels behandling av palestinere uten at det skal oppfattes som et angrep på jøder generelt. Jeg setter i hvert fall ikke likhetstegn mellom Israel og jøder, selv om staten Israel har jødedommen som statsreligion.

Jeg er helt enig!

Jeg har ikke hverken mer eller mindre respekt for jøder enn for andre religiøse, men jeg har null respekt for staten Israels behandling av palestinere. Særlig fordi en hver kritikk av Israels politikk fører til hyl og skrik om antisemittisme og total avsporing av diskusjonen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat