Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-12, 10:28   #1
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Klipper dere gresset på helligdager?

Jeg hadde planer om å klippe gresset i dag siden jeg endelig har tid til det. For å ikke irritere noen naboer så var jeg inne på nettet for å sjekke om det var etter kl 12 eller 13 at det er greit å ta fram gressklipperen. Så kommer jeg over en artikkel der det står: "Lov om helligdagsfred bestemmer at bråkete maskiner er forbudt på søndager og andre helligdager. I Pinsen rykket politiet ut for å stanse folk som brukte motorisert kjøretøy i egen hage"
Praktiseres dette? Eller er det godt nok å vente til etter kirketid? Vil ikke ha politiet på døren for å ha klippet gresset. Hva gjør dere?

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat