Tråd: AMK, Oslo
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-10, 21:21   #129
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AMK, Oslo

Jeg synes i grunn "hun ligger å dø!" og "ingen puls" er forholdsvis grei beskrivelse jeg da, når man tar i betraktning at norsken er dårlig. Og det framsto ganske åpenbart at det var språkproblemer. Denne informasjonenen kom forholdsvis tidlig og før det kom trusler inn i bildet. Hadde jeg vært i Spania og skulle forklart meg på engelsk f.eks så vet jeg sannelig ikke om jeg hadde klart det så mye bedre i en krisesituasjon. (Med unntak av drapstrusler sannsynligvis.) Det har faktisk aldri slått meg at man oppgi mer enn tilstand (av typen "hun ligger og dør" og "ingen puls") og adresse/sted for å få hjelp. At det er en fordel skjønner jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat