Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-16, 12:48   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Negler og vekst

Jeg har ikke hatt så veldig fine negler. Jeg har spist på de og har en uvane med å klemme på kanten av neglene så de er helt myke og revner.

Nå har jeg klart å la neglene være nesten helt i fred i 2 måneder og de har jo vokst men ikke på langtnær så mye som jeg ser andres negler vokser.

Jeg har vært flink og har brukt neglebalsam, negleforsterker, negleolje, drukket ølgjær og spist vitaminer. Jeg ser vel egentlig på de at de sikkert blir fine når de endelig vokser seg ut men det tar jammen tid.
En venninne av meg hadde helt elendige negler på samme tid og filte de helt ned, langt nedenfor tuppen av fingerene og nå er de vokst seg utenfor tuppen allerede.

Er det så forskjell på vekst eller er det fordi mine negler aldri har fått sjansen til å vokse sånn og de har ikke etablert noe pute under siden jeg har spist de av så langt ned..

Hvor mye vokser dine negler på 2 måneder?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat