Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-17, 22:19   #92
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Purk, skurk, sur agurk?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, da er dommen på plass. Hva tenker dere nå?

Jeg er overrasket. Opplevde at jeg fulgte saken rimelig tett (en del har jo gått for lukkete dører, og jeg har så klart ikke fått med meg alt). Og jeg har oppfattet at vitnemålet til Cappelen er sentralt - og hans troverdighet er jo elendig. Jeg oppfattet også tollerene som overbevisende (det var tollere i rettsalen som sa at det var helt umulig at Jensen kunne ha varslet Cappelen, han - dvs Jensen - hadde ingen mulighet til innsyn i tollvesene sine saker. Nå holder det selvfølgelig at Cappelen trodde at EJ kunne "beskytte" ham). Synes også vitneutsagnet til sønnen til Cappelen - som faren direkte "brukte" var veldig tydelig på at Cappelen er en som gjør hva som helst for å minimere sin egen straff. Han- dvs Cappelen - hadde heller ikke noen å tape, så ...

Skjønte det dithen at det ble anke. Jeg er enda spent.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat