Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-16, 21:02   #49
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Flere som følger med?
Det er Caucus i Nevada for demokratene i dag (republikanerne har 23. februar), og Primary for republikanerne i South Carolina (demokratene har 27.februar)

Det blir veldig spennende å se dersom Clinton ikke vinner stort i Nevada, det er etter hva jeg har lest et av kjerneområdene hennes, og dersom Sanders vinner her, så skal det holde hardt at hun vinner.

I South Carolina tror jeg det blir tight mellom Trump og Cruz. Vet jammen ikke helt hva jeg skal håpe på. Trump er jo en bona fide tulling som bor langt inne i Trumpiverset, Cruz er en religiøs ekstremist som hater homofile og alt som ikke passer inn på kirkebakken en søndag formiddag.
Problemet er jo at Trump kommer til å bli sjanseløs mot clinton, Cruz har god sjanse mot henne. Men dersom demokratene stiller med Sanders så kommer begge disse til å kunne vinne over han. Og da er vel kanskje Trump verst.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv