Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-17, 09:31   #81
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reagerte på ungdom i BARE merkeklær - reagerer du?

Jeg hadde lagt merke til det, og det hadde nok vært litt negativt, ja. Mitt barn har også noen sånne artikler, og det er også kommunisert til barnet, så det er ikke det.

Jeg reagerer særlig negativt på merker som ellers har negative sideeffekter, som f.eks. Abercrombie og Fitch som ansetter bare folk som kunne vært badetøymodeller, Brandy Melville som selger kun klær i en størrelse (jada, de påstår onesize fits all, men realiteten i det er naturligvis at det bare er tynne jenter som kan gå med klærne deres, og dessuten at de får enormt mye større fortjeneste ved bare å lage en str.). Det samme gjelder en del voksenmerker som ikke har klær over str 40/42. Det synes jeg er rimelig sært i Skandinavia, med så mange høye mennesker. Til gjengjeld kred til Desigual og Zara, som har lagt på XL, det hadde de ikke for noen år siden.

Og naturligvis Joe & the Juice, som bare ansetter menn, underbetaler og får folk til å jobbe gratis i håp om lønn, lyver om temperatur i frysedisker og ringer i klokka ved pene eller stygge damer. Du kan tro mine barn ikke får penger til å gå dit.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat