Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 07:43   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du rattet?

Ja, jeg kjører bil og på alle typer veier og i all slags trafikk. Lukeparkering har jeg fått god trening i.

Jeg har aldri prøvd å kjøre med henger, og kjenner at jeg nok hadde kvitet meg litt for å rygge med henger.

MEN; det er svært ofte mannen min som kjører når vi begge to skal inn i bilen. Årsaken er faktisk litt snodig. Da vi flyttet sammen så hadde vi ikke bil, og det tok noen år før vi skaffet oss det. Og med anskaffelsen så innså jeg at han virkelig ikke kunne bykjøring Sånn går det når du tar lappen på en øy ytterst i havgapet hvor nærmeste "by" ligger halvannen time unna. Så da tvang jeg ham til å kjøre i starten for å lære ham det. Og så har det bare blitt sånn ... at det som regel er han som sitter bak rattet hvis vi begge skal være i bilen. Enda det nå er 12 år siden vi kjøpte vår første bil.

Vi kjører egentlig utrolig lite bil. Det er ikke hver uke jeg sitter bak rattet. Vi bor svært nær t-banen og går mye.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat