Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-20, 22:24   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må vaskemaskin og tørketrommel ha samme dimensjoner når de skal stables?

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Du kan ikke ha vaskemaskinen oppå tegner jeg med, for vaskemaskiner veier masse! Det betyr at den største (tørketrommelen) må stå øverst, og da vil ikke bakdelen av den stå innenfor vaskemaskinen?

Jeg er mer bekymret for bevegelsene i vaskemaskina enn vekta, så jeg tror du har helt rett i at den ikke kan stå øverst.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Kanskje trommelen kan stå på en hyllesak over vaskemaskinen? Mener jeg har sett den løsningen før.

Jeg har prøvd å finne en hylle eller liknende som den kan stå på, men ser ut som jeg må bygge selv, og det kommer ikke til å skje...

Kjipt om den eneste løsningen er å kjøpe ny vaskemaskin også, men ser jo ut som det er det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat